الجمعة، ٢٤ أغسطس ٢٠٠٧

ياخوانا...ياسر اتجوز ريجينا

انهارده بتاع الساعه 4 لقيت ياسر داخل ومقليش غير كلمتين انا اتجوزت وبعتلى سمايل انا تنحت وفى هذا الوقت بينما انا متنحه ياسر اختى بعدها ايميلي اتقفل بعدها الجهاز هنج وفجاءه كابل النت اتشال يعني مش انا بس اللى المفاجاءه لغبطتني شوفتوا مسلسل احمد اتجوز منى ؟؟انا مشوفتوش بس مش هي دي المشكله محدش يتنح انتوا طبعا عايزين تعرفوا مين ياسر ومين ريجينا ياسر ياخوانا دا انسان مميز جدا بلنسبالى بدليل انى شخص لا يتقبل النصيحه بس هو الوحيد اللى بسمعله وباخد كلامه ثقه وبقبل نصايحه ريجينا بقي كل اللى اعرفه عنها انها من روسيا وان هي وياسر بيحبوا بعض انا اعرف ياسر من يجي سنتين ومن ساعة ما عرفته وهو بيكلمنى عنها انا اه مش بستلطفها اوى لانها طلعت عينه كتير _حاجات بتحصل بين الحبيبه عادى_اللى كان مدايقني منها ان طول ما هى اون لاين كان لا يمكن ياسر يكلم حد ولو عبر حد ف بيرد عليه عشان يزحلقه نقول ايه الفرقه صاعبه طول السنتين اللى فاتوا كنت تانى حاجه بسئل ياسر عليها لما اكلمه اخباره مع ريجينا كنت مستعجله على جوازهم اكتر منهم ماهو اللى ايده ف المايه مش زي اللى ايده ف النار طبعا كان فى عوائق كتير ما بينهم بس انا كنت قلقانه لان ياسر عنس _محدش يقوله انى قلت عليه كده مع انى بقوله لما اكلمه اكتر من كده_ هو اكيد مكانش قرار سهل ليهم هما الاتنين بس انا كان نفسي اشوف عيال ياسر يعني اتنين مقربين على الاربعين ولسا عايزين يدرسوا اخلاق بعض انا اعرف ان الاتنين مروا بتجارب ربنا مقدرش ليها انها تستمر وسببتلهم اذي وانا كنت عارفه ان حاجات كتير ف حياة ياسر متوقف على الجوازه دى وكنت بدعيله كتير ان ربنا يوفقه هو الدنيا وقفت ساعتها وملحقتش اعرف اى تفاصيل وانا لا اتنازل عن التفاصيل ابدا بس انا فرحانه جدا الجوازه دى وكان نفسي لو اقدر اكون معاه ف اليوم دا واتمنى ان كل حاجه كنت معلقه يا ياسر ف حياتك لحد ما تتجوز ربنا يقدرك وتحققها ياما نفسي تقولى انك بطلت تدخن وانك بقيت بتصلي وانا بدعيلك وبتمنالك من اعمق نقطه ف قلبي ان ربنا يجمعك انت وريجينا ف الدنيا على طاعته ويجمعكوا ف الجنه ان شاء الله

هناك ٧ تعليقات:

أنا حر يقول...

مبروك لياسر ولريجينا عقبالنا وعقبالك
تحياتي

ibn nasser - ابن ناصر يقول...

مبروك لكل الناس
تحياتي

-_- يقول...

عقبالك

:))

NilE_QueeN يقول...

شكرا ليكوا كلكا على المرور والتعليق
و ان شاء الله اكتب عن جوازتكم انتوا كمان ف المدونه

أميرة يقول...

مبروك لياسر وريجينا وعقبال كل اللى بيحبوا بعض

تحياتى

غير معرف يقول...

مبروك ياعم ياسر بس على الله ما تنفضلناش تانى على الماسينجر

وعقبالك يا كوين

Unknown يقول...

الف مبروك

وعقبالناهههههه