الخميس، ٢ أغسطس ٢٠٠٧

الحدوته التالته

انا مقهوره من الناس اللى بيعدوا على البلوج ومش بيعبرونى بتعليق او يقولولى رئيهم في اللى اان كتبته على الايميل بس ما علينا عندى حاجات تانيه اتقهر بخصوصها انا كنت مقهوره الاسبوعين اللى فاتوا لان النت بتاعى الحقير جدا كان بيلعب بيا ولما اتظبط الجهاز اتخرب_الكل بيلعب بيا_بس الحمد لله يعني و يكفيني انقهار انى هبداء دروس انهارده واحلام الاجازه كلها اتدمرت الحمد لله وهدخل الثانويه العاميه _يارب تفتح على حظى بحق الغلابه يارب_من غير ما استجم هبداء دروس وانا مقهوره ان شاء الله الجمعه اللى فاتت كانت مغامره فظيعه زي مانتوا عارفين انى عايشه ف طلخا بس اللى انتوا متعرفهوش ان جدتى واخوالى وخالاتى عايشين ف المنصوره الجمعه اللى فاتت بقي كان كتب كتاب خالتى _عقبال السامعين_المهم انى رحتلهم وامى واختى مجوش _عادى جدا_وباستثناء المرمطه اللى اتمرمطتها طول اليوم والمشي اللى مشيته ف عز الحر ف نص اليوم كانت المصيبه الكبيره لما قلت اروح كانت الساعه بتاع تمانيه ونص نزلت من بيت تيته ومشيت شويه عشان اركب مش لازم احدد الشويه دول كانوا كام متر بس هما كانوا كتير و وقفت شويه كمان بس ماكانوش كتير قرفت مشيت شويه قد اللى مشيتهم ومفيش حاجه اركبها ولا ميكروباص ولا حتى تكسيات كان ممكن ابليش يلعب ف دماغى واركب تكسي _اعذرونى انا كنت ف حالة ضعف وانتوا مشوفتوش الامم اللى بتبقي عند المحافظه والحتت دى _ومش لازم اذكر ان الطريق النحيه التانيه وانت داخل على سندوب كدا من اول المحافظه فضل واقف يجي ربع ساعه انا كا عادتى زهقت وقلت امشي قدام شويه مشيت لحد عوض الله ماركت و وانا ماشيه شوفت مينا _محدش ليه دعوه مين مينا دا بس هو واحد غير نارمر موحد القطريين_انا بيني وبينكم حقدت عليه_محدش يفهمنى غلط انا متسامحه مع الديانات الاخرى وانا مينا زمايل مكتبه واحده وايزي يعني باستثناء انى قرءت شويه ف الانجيل وكان عفريتي مش بيطلع برئي فيه الا لما يكون مينا داخل علي الشله _سبب حقدى عليه انه مش مضطر يرجع بيتهم الساعه9 ومش لاقى حاجه يركبها وان المكتبه قريبه منه جدا وانه ولد وصايع مع صحابه ف الشارع المهم بعد ما رحت عند عوض الله و وقفت شويه وزهقت ورجعت تانى عند البنك و وقفت شويه لحد ما اتخنقت قررت اطلع قدام شويه عند المحافظه _اعمل ايه عايزه اروح _و روحت عند المحافظه و وقفت الشويه اللى فيهم النصيب لحد ما اتخنقت وقربت اعيط _كنت بتمنى ساعتها ان ابليس يلعب ف دماغى و اقرر اروح مشي مع العلم انى روحت من عند المحافظه لحد بيتنا مرتين مشي بس امى قالتلى معملش كدا تانى قال ايه ياخويا انت وهو ان الكونيش حتى ساعة العصريه مكان مش لطيف و مينفعش امشي فيه لوحدى اقوم امشي فيه الساعه १० دول كانوا اقاموا عليا حد الرده وانا اعمل ايه يعني مانا همشي _دونا سير لو نيل_يعين على شط النيل عشان دا اقصر واامن طريق بالنسبه لمعاييرى اه وبعد ما وقفت عند المحافظه لحد ما كنت هعيط قلت ارجع ورا شويه رجعت وقفت قدام المديريه _على فكره اكبر مغامره ممكن الواحد يعيشها ف المنطقه انه يعدي الطريقه دا رعب حقيقي_وفكرت ادخل جوا توريل بس المنظر مشجعنيش بعد ما يئست قلت اخد بنصيحه جدتى قالتلى لو معرفتيش تركبي ارجعى تانى مع انه النوم عند جدتى شيء فوق احتمالى_اسباب عائليه عايزيني افضح اسرار العيله واقولك انى مش بطيق خالى وانه هيطلع عفاريتي لو نمت عندهم غير انه حشاش قصدي مدخن للى ميعرفوش لغتى_ اه بقي قلت هرجع لتيته وامرى لله وانا ماشيه حاسه من حالة التكشير والتبويز الى انا فيهم ان شفايفي هيقعوا منى او ممكن يطولوا وكنت خايفه يثبتوا على كدا واعنس تصدقوا بقي انى لما وصلت لنقظة الركوب الاولى اللى هى عند السوق وانت داخل الدراسات كدا قبل بيت جدتي بشويه تصدق يعنى انى الاقى ميكروباص فاضي اه واللهى وكنت عديت الطريق رجعت تانى وركبت لقيت التباعر ربنا ما يوريك بيقولى رايحه فين قلتله طلخا قالى انا اخرى موقف شربين انا كان كل همى انى اعدى الكوبرى وابقي ف طلخا مع استثناء ان بيتنا ف نص البلد اه واللهى وركبت وكل فرحه وامل انى هرجع لامى حبيبتي والراجل الواطى _استغفر الله_اه هو واطى انا احب اوصف كل شئ بانسب وصف ليه نزلنى عند موقف شربين وكمل الطريق لجوا وانا مشيت و دخلت شقتنا الساعه 10ونص يعني يا ولاد الحلال ساعتين عشان اروح بيتنا والراجل اللى معندوش ضميرنزلنى بعيد اللى انا عايزه اقوله ان من حق المواطن المصري انه يتخلف عن مواعيده بالقدر اللى يسمح بيه سواقين المكيروباص وبتوع التكسيات وظباط المرور المهم ان سلوي_اللى هى خالتى_ اتجوزت حد يسمعنا زغروطه بقي

هناك ٥ تعليقات:

غير معرف يقول...

ايه ده يابنتى الجوارات دى كلها دى كانت زواجه ولا مرمطه ياغائشه كنت اتصلى بيه كنت جيت اخدت وروحتك يلا مالكيش فى الطيب نصيب
على العموم انتى حكيتى الحوار بالتفصيل ودونى واكتبى لا تتوقفى كل ما ازورك الاقى موضوع هو هو انا بقى اتبسطت لما لاقيتك كاتبه جديد

mido يقول...

ههههههه والله صعبت عليا الحمد لله اني مش بنت بس قرايبك سايبينك لواحدك ليه كان ممكن خالك الحشاش (ههههه) يوصلك ولا خلافات عائلية برضو !!

غير معرف يقول...

نايس بلوك يا كوين
بس في تعليق بسيط
البلوجات معمولة لنشر الفايدة والواحد يتكلم عن نفسه وعن طموحة وافكاره مش مشاكله العائلية
لانني شايف ان مشاكل الواحد حاجة خاصة بيه و في نفس الوقت منكقة حمراء في حياة كل شخص

وده جرأة منك انك تكتبي عن حياتك الخاصة بالتفصيل في البلوج بتاعك
بس لازم تشوفي الدنيا بمنظور مختلف عشان تحمي نفسك
سلام
A.S
FATE

NilE_QueeN يقول...

mido
انا واستنادا لقانون حماية الملكيه الفكريه بطالبك متستخدمش مصطلحاتى عشان هتتفهم غلط انا اقول اللى نفسي فيه لان ليس على كوين حرج
وخالى يا سيدي كان راح يوصل خطيبته وتيته قالتلى استني يرجع بس انا كلمت امى وقلتلها انى هنزل دلوقتى ومكنتش عارفه هيرجع امتى وانا بفضل اعتمد على نفسي

FATE
يمكن يكون عندك حق ف انى مش المفروض اخلى البلوج عشان اتكلم عن مشاكلى فى حاجات اهم عندى ممكن اقولها والناس هتحب تسمعها
ان شاء الله هسلك مسلك افضل ف تعاملى مع البلوج مع انى كنت بحاول اقدم صورة بنت مصريه عاديه وبنقض من خلالها اوضاع مش انا بس اللى عايشاها

غير معرف يقول...

情趣用品,情趣,情色,成人,A片,自拍

情趣用品,情趣,色情,成人影片,色情影片,免費A片,A片

情趣用品,情趣,成人網站,A片下載,日本AV,做愛

情趣用品,情趣,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊

情趣用品,情趣,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

A片,aio,av女優,av,av片,aio交友愛情館,ut聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,視訊聊天室,080苗栗人聊天室,上班族聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,一夜情聊天室,情色聊天室,情色視訊,美女視訊,辣妹視訊,視訊交友網,免費視訊聊天,視訊,免費視訊,美女交友,成人交友,聊天室交友,微風論壇,微風成人,sex,成人,情色,情色貼圖,色情,微風,聊天室尋夢園,交友,視訊交友,視訊聊天,視訊辣妹,一夜情

情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍

A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,AIO交友愛情館,線上A片,免費A片,A片下載,情色A片,微風成人,嘟嘟成人網,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,成人交友,愛情公寓,色情聊天室,情色貼圖,色情,色情影片,做愛,情色,哈啦聊天室,聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,自拍,性愛

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,情趣用品,情趣用品

情趣用品,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,日本AV,寄情築園小遊戲,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,色情遊戲,一葉情貼圖片區,色情網站,色情影片,微風成人, 嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,18成人,成人影城,成人圖片,成人影片,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,080視訊聊天室,視訊聊天室