الأربعاء، ٢٨ مايو ٢٠٠٨















مانتاش اد الحب يا قلبي ولا اد حكاياته
ليه عايزني من دلوقتى احكيلك رواياته
***
بكره يا قلبي تكبر والحب هتعرفه
من غير كلام هتلاقى عنايا بتوصفه
***
وهتبتدي الحكايه بكلمه صغننه
حكايه جديده خالص من تاليفي انا

__________________________________

صدقنى خلاص صدقت ان انا حبيت دلوقت
ومكنتش اعرف قلبي هيحبك كده
***
كنت فين انت وكل الحب دا
وليه سايبني لوحدي طول العمر دا
***
بحبك موت....
***
اخاف ليه ومن ايه
دانا معايا حبيبي و دا كفايه
واقول ايه
هو الكلام هيوصف ايه
***
حبيبي انا حاسه معاك بالامان
***
خليني معاك اوعي تسيبني حبيبي انا نفسي ارتاح

___________________________________________

بشوف ف عنيك كلام ملوش غير معني واحد
ان النهايه لكل حاجه مابينا جايه
فاكر زمان ايام ما كان احساسناواحد
***
هتسيبني خلاص وانا هرضي محدش مات م الوحده وعادى
***
حبيتك حب محدش حبه لحد مفيش
وبرغم الحب اللى انا حبيته محبتنيش
***
كان لازم اهواك
علشان انا قلبي طيب وانت حبك هلاك

______________

مضعفتش قصاده ومشافش دموع عنايا مع انه واجعلى قلبي

______________

ما خلاص ايه جابك تانى
ارتاح وانسانى واللى هيجي منك والله مانيش عايزاه
***
حبيبي انت اللى بالبعد بادى
و دلوقتى عادى انى اقسي عليك
كل اللى هاين عليا تشوفك عنايا ولا تحن ليك
***
دانا لو بموت تعرف ورحي كانت فيك
اموت ولا ارجع ليك ولا يوم تشوفنى اضعف
***
ما خلاص قلبي اتجرح....

هناك ١٣ تعليقًا:

موناليزا يقول...

مايستاهلش دمعة واحدة من عيونا
بيع ياقلبى بيعه ذى ماهو باعنا
----------------------------
ملهمش فى الطيب ياقلبى ياطيب
ياللى ماشافه منك غير كل شئ طيب
والله يعوض علينا باللى يفرح عينيينا
ونلاقى حبيب تانى يداوينا ويطيب

غير معرف يقول...

عائشة
انا محمد قاسم
اكيد انتى عرفانى كويس
ممكن اقول حاجة \انالسه بحب
واكيد عارفة مين
الموضوع جميل بس قاسى قوى
لو عايزة تسمحينى اوك مش عايزة برده اوك انا ممكن انسى لو مش عايزة
القلب الطيب قلب حنين قلب فريب قلب كبير
زى البحر لما بيوفى ولما بيدى بيدى كتير\\\\\انت وبس ولا حد غيرك ده انت ياعمرىغالى تعالا حبيبى ولا تبعد تانى حبيبى تعالا وقرب تانى انا مستنيك ياحبى

micheal يقول...

يا سيييييييدي ع الرومانسية
:)
أنا علي فكرة وضحتلك تماما وجهه نظري في البوست الأخير عندي
أرجو منكي الدخول وقراءة ردي
:)
تحياتي

غير معرف يقول...

اعطف حبيبى وتكلم القلب بعدك تالم اسال عليا وسلم سمحنى ان شفت زلا تعالا صالح حبيبك واطفى بايدك لهيبك شفت العذاب بمغيبك ياشمس عمرى وظله انا بصريح العبارة مشتقلك موت والله حبيب القلب abo kasem

عًٍمًرٌٍوٍ آلنْوٍبٌَِى يقول...

مهلمش فى الطيب يا قلبى
يالى ما شوف منك غير كل شىء طيب
والله يعوض علينا الله يعوض علينا
-------------------------
اعتقد ان الكلمات دى هتكون مناسبة اكتر ..

NilE_QueeN يقول...

كان قرارك ،مكانش اختياري

مش شايف ان ذنبك اكبر من غفرانى
***
ارجع ليه ؟؟واضمن بأيه ان بعد الرجوع يكون النجاح حليف حبنا؟؟

وازاى اعرف انك هتقدر لو عشت ليك طول عمرنا؟؟

***
بحلم كتير لو تيجي تضمني

تمسح دموعي ،وتثبت حقيقي انك بتحبني

***
ساعات بقسي واقول انى خلاص بنسي
يرجع شوقى يغلبني ويقولى ازاى انسي

اوقات بقدر ..بس لما بشوفك برجع اضعف

كتير بقول كفايه من زمان انت كتبت النهايه

حياتى مبقتش اكتر من دوامه

غير معرف يقول...

عائشة انا بتاسف ليكى وياريت تقبلى اسفى ممكن لو سمحتى اقبلى اسفى
انا عمرى ماحسيت انى ضعيف قدام حد وعمرى ماتاسفت لحدانتى عايزة اضعف قدامك اكتر من كده انا بحبك ياستى والله العظيم بحبك انتى ليكى اختيار الرجوع بس باللى كان بينا انا مش عايز اجبرك على الرجوع عائشة انا مش متعود منك على الاسية اقبلى اسفى عارفة انا من ساعة ماخلصت امتحانات وانابتمنى اشوفك

غير معرف يقول...

حبيبى روحى فيك عمرى ليك وليل ونهار قلبى مشغول عليك واخاف ليزيد شوقى ليك وانت لا واخاف تجرحنى بايدك وياويلى ويلى فى هواك وحياة الشوق بترجاك تعالا انسى بيك اللى راح ونار الشوق والعذاب والجراح انا من غير حبى ليك اعمل ايه نسينى وانا مش نسيك تعالا ياغريب الحال حالى ايه يخلى البال لو اخر الشوق يبقى وصال احلفلك مش هعيش الا بيك

محمد عبدالحي بتاع بيطري يقول...

حبيبي واقف عالدائري و أما شافني جري
أكمن حبيبي نونو و عضمه لسة طري

غير معرف يقول...

جزاكى الله خيرا

على الموضوع الجميل والاحساس العالى

موضوع يقطع القلب فعلا

بس لازم الواحد يختار صح وما يسلم نفسه لأى حد علشان مش يرجع يندم بعد كده

تحياتى والى الامام

مؤمنه يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عارفة يا ملكه
الانسان الى بيحب بجد بيقر يحس بحبيبه ويقدر يعرف مشاعره تجاهه صادقه ولا لاء لأن الحب بيعلى الاحساس بلاش نجرح نفسنا بايدنى عشان ايزين نعيط
مدونة شاعرة بظلم البشر
ما فيش جديد ليه
شدى حيلك
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مؤمنه يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انتى فين
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مجلة علّي صوتك يقول...

سيمر عليكي الحب مرة أخري وساعتها ستكونين اقدر علي استقباله والمحافظة عليه
لكل وقت أذان